Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

dinsdag 5 mei 2015

Luca-Lisa

Hier ben ik dan weer. Ik ben een eindje verdwenen, deelgenomen aan een paar buitenlandse beurzen. Ik had niet durven dromen dat dit een echt succes zou zijn. Twee in parijs, één voor het groot publiek, Aiguille en fête, en één professioneel, AEF en de derde beurs, Pour L'Amour du fil, in Nantes. Toen ik in Nantes aankwam, zag ik helaas dat bijna alles rond patchwork floreerde. Ai,dat wordt hier maar niks...... Tot mijn grote verwondering...het werd wel iets en de interesse was goed. Oef, ik was niet voor niks zo ver gereden. Zowel het pas vertaalde boek" modèles cool pour enfants" en de naaipatronen deden het goed en dit op alle drie de beurzen.
Ondertussen is patroontekenen een echte verslaving geworden... ik kan niet stoppen, het succes werkt ook wel aanstekelijk. Het is fijn dat het echt iets geworden is, eigenlijk iets wat ik al heel lang in mijn hersenpan aan het brobbelen was nog voor de naai-rage begon.
Hier een nieuw geboren patroontje voor Kleine Jongens, die verdienen ook wel aandacht. Maar het patroontje kan zeker ook voor kleine meisjes.




Voor de beurzen begonnen heb ik ook nog patronenboekjes gemaakt voor de uitgeverij Lannoo.

Er volgen nog twee patronenboekjes, die verschijnen begin september.

 

 

1 opmerking: