Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

maandag 19 september 2016

Patronen voor jongens uit Boek zelfgemaakte kleertjes 3

SewBel: Ahoi Mister Fuchs!: Dat is de naam van het stofje dat ik vond ik deze winkel en dat ik niet kon laten liggen ;-). Ik was al lang op zoek naar een goed T-shirt...

Boek zelfgemaakte kleertjes 3    patronen, voor Jongens tot 12 jaar 
ISBN nr9789401418836 
Er staan uiteraard ook heel veel voor meisjes in, dit voor zomer en winter samen. Je vind er boordevol ideeën en het boek bevat  4 patroonbladen met alle modellen met alle maten in ware grootte.



T-shirt korte en lange mouw met V-kraag
Kaptrui

Hemd en broek











Geen opmerkingen:

Een reactie posten